Vakantieplanning
Jullie kunnen zelf aangeven wanneer jullie wensen langs te komen op de praktijk.
Als je een moment wil vastleggen, gelieve dan één van de beschikbare momenten aan te duiden voor 30 minuten of twee aaneensluitende momenten voor een uur.
Als je geen actieve cliënt bent, wordt de afspraak automatisch geannuleerd.
About
Bent u een nieuwe cliënt? Vul dan eerst het contactformulier in: https://www.logopedieuniek.be/contact. De problematiek bepaald of er voldoende plaats is in mijn agenda. Ingeplande afspraken zonder een eerste contactname… via mail, worden geannuleerd.
Location and contact
Spoken Languages
Contracted status
Payments
Education and training
- Professionele Bachelor in de Logopedie aan Thomas More
- OMFT 1 - basiscursus (Berry Verlinden en Liset Maas-Houtekamer)
- OMFT 2 - uitbreidingscursus A (Liset Maas-Houtekamer en Maaike Selten-pijpe)
- OMFT 3 - verdiepingscursus B (Berry Verlinden en Liset Maas-Houtekamer)
- OMFT-traject (Let's Speak Academy: Karen Rubbrecht)
- Webinar levenslang tongriemproblematiek (Kirsten Slagter)
- Studiedag tongriemproblematiek (Respire Clinic: Charlotte Van Belle & Let's Speak Academy: Karen Rubbrecht)
- Ouders als co-therapeut: indirecte logopedie voor kinderen met hardnekkige spraak-en taalontwikkeling stoornissen (Margo Zwitserlood-Nijenhuis)
- Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (taalleeftijd van 1;06 - 7 jaar) (Begga Van De Walle)
- Leren lezen met een taalontwikkelingsstoornis (Annette Schepers)
- Taaltherapie bij meertalige kinderen (Charlotte Mostaert)
- Workshop Project ImPACT: Trainen van sociaal-communicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis (Sara Van Der Paelt)
- De cyclische aanpak van Hodson en Paden: onderzoek en behandeling van onverstaanbare kinderen (Imma Muris en Yvonne Draaisma)
- Webinar Metaphon fonologie: basis 1, basis 2 en verdieping (Yvette Ribbe)
- Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodsen & Paden en andere (Ingrid Herreman)
- European Symposium on FluencyDisorders (Kurt Eggers)
- Lidcombe Programma: een gedragsmatige behandeling voor kleuters die stotteren (Sabine Van Eerdenbrugh en Irma Uyterlinde)
- Opleidingen Myofunctionele stoornissen OMFT 1 - basiscursus (Berry Verlinden en Liset Maas-Houtekamer) OMFT 2 - uitbreidingscursus A (Liset Maas-Houtekamer en Maaike Selten-pijpe) OMFT 3 - verdiepingscursus B (Berry Verlinden en Liset Maas-Houtekamer) OMFT-traject (Let's Speak Academy: Karen Rubbrecht) Webinar levenslang tongriemproblematiek (Kirsten Slagter) Studiedag tongriemproblematiek (Respire Clinic: Charlotte Van Belle & Let's Speak Academy: Karen Rubbrecht) Temporomandibulaire disfunctie binnen de logopedische praktijk (Monique Bot & Leen Uyttendaele) Taalproblematiek Ouders als co-therapeut: indirecte logopedie voor kinderen met hardnekkige spraak-en taalontwikkeling stoornissen (Margo Zwitserlood-Nijenhuis) Morfosyntaxis: een creatieve verkenning in communicatief gerichte taaltherapie bij kinderen (taalleeftijd van 1;06 - 7 jaar) (Begga Van De Walle) Leren lezen met een taalontwikkelingsstoornis (Annette Schepers) Taaltherapie bij meertalige kinderen (Charlotte Mostaert) Workshop Project ImPACT: Trainen van sociaal-communicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis (Sara Van Der Paelt) Spraakproblematiek De cyclische aanpak van Hodson en Paden: onderzoek en behandeling van onverstaanbare kinderen (Imma Muris en Yvonne Draaisma) Webinar Metaphon fonologie: basis 1, basis 2 en verdieping (Yvette Ribbe) Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodsen & Paden en andere (Ingrid Herreman) European Symposium on FluencyDisorders (Kurt Eggers) Lidcombe Programma: een gedragsmatige behandeling voor kleuters die stotteren (Sabine Van Eerdenbrugh en Irma Uyterlinde) Selectief mutisme Selectief mutisme, handvaten bij extreme praatangst (Goedele Vandewalle en Katrien Stinders)
- De logopedische begeleiding bij selectief mutisme (De taaltoren acedemy, Janne Fret)
- RekenTrapperS in 4,5 en 6 (Sabine Hechtermans)
- Webinar breuken in het lager onderwijs: vanuit inzicht decimalen, breuken en procenten aanbrengen (Sabine Hechtermans)
- Topje van de rekenberg: methodiek voor rekentaal en zoekstrategieën (Hilde Heuninck)
- Hoe aanvaardt je cliënt met Niet Aangeboren Hersenletsel zijn nieuwe ik? (Ann Willekens)
- International Dysphagia Lectures
- Cognitieve communicatie bij volwassenen met een niet-aangeboren hersenletsel (Dorien Vandenborre en Lieke Hoppenbrouwers)
- Onderzoek bij personen met dementie
- Reanimeren en defibrilleren met AED
- Manuele technieken voor myofunctionele stoornissen (Let's Speak Academy & MC Molière Brussel : Stephen King & Caroline Van Looy)
Specializations
NIHII number
60622030801